onsdag 4. mars 2009

I'll be underneath and above


Noize: Test Icicles-What Michelle is Like?

Typisk at når jeg våkner,så er det helst midt på natten uten noe fornuftig å bedrive.Men ryggen ville ikke ligge lenger,så sånn er det.Er faktisk uansett bare å vaske litt mer klær igjen nå,og få det pakket ned.Føles som sagt fremdeles merkelig å forlate et sted man liksom aldri har vært.

Jeg er for lett-lurt,og for hengiven.Men jeg ser jo med,om ikke åpne øyne,så iallefall kritiske når jeg kommer over et menneske med mine trekk og tendenser.I must say,hvisker jeg og smekker min egen lanke...Det er jo helt fatalt å oppføre seg slik.Å tenke slik.Å være sånn!
Samma hvordan klær eller hår jeg har.... FAEN.

Hoppet på vekten isted.
Jeg kan finne så mange feil om jeg tørr å lete!
Ryktet mitt tilsier ingenting uansett,hverken om personlighet eller fysikk.... [ man kan da alltids håpe ]

Men nå legger jeg inn et nytt forsøk.Er ikke annet å gjøre.I disse snart premenstruelle tider står jeg alt i alt i et hjørne der jeg hr god utsikt.Nok tenking,mer action!Og SELV om man har sagt det før,så kan man si det igjen og virkelig få det til å funke!Det er ikke mangel på verken ressurser eller muligheter.Og jeg er kansje bare overveldet?

But now we're all alone.

Hetetokter og klokkeslett tilsier at jeg må lage meg en kopp te.
Vær snill idag,mumler han og vingler i vinduet.Jeg skal prøve.


1 kommentar:

Michelle sa...

What IS Michelle like? :P


*kosepå*