tirsdag 25. august 2009

Bring a Voice to the Ripped-Apart-Heart


Noize: Ratatat-Lex

Det er ikke noe å sutre for,og jeg er dessuten ferdig nå.

Bursdagen fløy avsted til sykehuset,men det var ikke så ille,når jeg fikk tenkt meg om.Konfrontasjonen i døråpningen der nede,kansje,men telefonen og hånden hans,nei.

Råkjørte desperat hjem til et hjem som ikke er mitt,jeg er i veien,jeg er til skade,men nede i bakken et sted har jeg tryna på trynet en siste gang,og jeg har sikkert tenkt tanken tusen ganger før jeg brakk den virtuelle nesen min på midten,og gråt.Gråt,fordi det har jeg utviklet et talent for i det siste.Vel vitende om hva det er som utløser den allergiske reaksjonen kan jeg simpelthen ikke la være å kle meg opp og dra ned dit og klø utslettet jeg blir påført til blods,og infisere det halvvegs med vilje med alt jeg kan komme på av skadelig placebo-effekt.Ærlig talt.Man kan ha det bra hvis man vil.Ikke vær lei deg,vi dro aldri ifra deg.Skulle ønske du visste det.

Direkte nyheter er tydeligvis gått av moten,og jeg fikk vite det idag.De tvungne tårene ville det egentlig selv,så de kan ikke trekkes tilbake.Ikke faen.
Men jeg ser det hele for meg,og ber så inderlig inn til beinet om at det ikke utspilte seg slik.Vi forlot deg ALDRI!

Utenom alt dette nøt jeg dagene og timene etter den første tyveårs-dagen meget mer enn jeg trodde og kunne forestille meg.Det er bare å ta av seg hatten og forsovet flere plagg om man er varm for disse menneskene,som,utrolig nok,bryr seg.
<3
Utløs meg da,om du ikke har gjort det fult ut!For jeg har masse mere faenskap å pålegge både megselv og egoet ditt!Gi meg alt du har,og se om det virker!Se om det virker,og se hvor lykkelig det IKKE kommer til å gjøre deg!
...
uansett jeg som fremdeles blør fra håndleddene,fra sår jeg ikke kan huske å ha laget.

Takk summer o9.du ble jo helt fantastique.
Og alt annet kan fint helbredes med Lukas i fanget.DET er ekte kjærlighet det.
Namasté
.
.




Ingen kommentarer: