mandag 13. juli 2009

Watch the bed-sheets turn bloodred

Noize: Caustic-The bible,the bottle,the bomb [ mOdULaTe mIx ]

Måtte bare si det ja.Superfuckingsmart!Men så må man heller ikke...om man vet det er sant.Jeg ville nok bare høre det igjen,tross unødvendigheten.

Dagen har vært varm,og jeg har vært sovende.Det rosa hodet mitt har snurret de riktige veiene til og med,idet de dro avsted i morgest;med skrik og gråt og rop.Jeg hadde iallefall ikke orket,og ble hjemme med en liten pus i øyekroken-døsig i sengen nedenunder.Hvorfor vi alltid skal heve stemmen,og hvorfor man ikke,aldri,kan forstå grunnen eller annen vesentlig lærdom er gått meg hus forbi.Jeg spiller liksom alltid på repeat,jeg.

Det er ikke så vondt at det ikke er godt for noe.Det er bare det at jeg VET.Du er forstyrrende,summing på linjen,konsumerende og altomfattende.Tre ord fra og til deg og jeg er skjelvende og døden nær...Alle kjærlighetssanger som er skrevet handler jo om deg,jo-
du kunne sagt i fra.

S.N.D da eller,or keep pretending?
Hah.

Grønt ute,for what it's worth
.
.

Ingen kommentarer: