søndag 12. juli 2009

Dream-brother,my killer,my lover

Noize: Prodigy-Warriors Dance

Oi,igjen!Det er vel ingen fare når man har korsrygg-ekstremiteter hele to ganger i måneden.Det er dagen derpå etter en hel helg på byen;dansing på bordet på fredag,og spilling for DC på lørdag...
Har gått litt ett i ett siden jeg kom hjem fra Oslo på onsdag.Myggspist og halvegs kjär-JEG vet ikke,men det gjør han tydeligvis.Come with me to the dancefloor?

På besøk på landet etter lang uke i byen.Overdose kjentfolk,og ca akkurat nok av de jeg liker...Men tequila-kapitellet er herved avsluttet( håper jeg ).

Jeg kom til å våkne på sofaen,rapid eye movements og myke ord i munnen.Sa det helt uten å tenke.Og han sa det,på ekte,og plutselig tenkte jeg masse.Nådde bussen,men idet jeg skiftet sang rullet den forbi og jeg gikk på skyer hjem.

I know how to stay awake,all natural.

.

Ingen kommentarer: