mandag 29. juni 2009

Medicate me into it...

Noize: Sopor Aeternus-Watch Your Step

Jeg vet så altfor godt hva jeg skal og ikke skal gjøre...men likevel.Det er ikke noe å reagere nevneverdig følelsesmessig på heller.Det er latterlig,og det er unødvendig.Aller helst skulle jeg så inderlig ha sagt det til ham...kommer på flerfoldige gode argument i løpet av en dag der jeg ikke skulle ofret saken så mye som en tanke!Og HOVEDTANKEN utspiller seg på å faktisk si det da,noe som vil resultere ( I know this... )i et romantisk helvete på jord!
Nei,for ALL del,HYSJ!
.

Reiser hjem til byen idag,and there's lots to be done.
Men flodhest-barne-tv først,og seriøs skjerpings-går ikke ann å tenke sånn.Ikke på det,ikke på noesomhelst og iallefall kaste bort energi jeg ikke HAR på nok en tanketom affære.

Men du får komme i bursdagen min
.

Ingen kommentarer: