tirsdag 2. juni 2009

Black unites the colours

Noizefuck: IAMX-Skin Vision

Oi,tilbake i Norge igjen!My oh my,i Tyskland finnes stadig vekk de vakreste menneskene,den mest gen-manipulerte maten og de billigste drinkene!Project Pitchfork og Peter Murphy var fantastique,nattelivet var vilt og nettene var våte!Nå som jeg endelig har speil og baderoms-hygiene lett tilgjengelig ser jeg også at jeg er blitt solbrent takket være det uventede god-været som fant sted fra 28.mai til idag,2.juni.
Har campet med Moe og løpt rundt med jentene,fått i meg flere e-stoffer enn jeg kan telle og hatt det behagelig i klesvegen.
Omringet av deathrock-boys og druknet i tequila,åh herregud,Leipzig,jeg savner deg!

Støtt btw FFF.

Moe sover,jeg har delt ut tax-free-gaver og prøver å bli kvitt lungebetennelsen min med ultra-chill på sofaen.
Bilder kommer snart;jeg må summe meg!

xx doLL

Ingen kommentarer: