torsdag 4. juni 2009

Chrystal Wrists

Noize: Benny Benassi-Love is Gonna Save Us

Avstand,benektelse og standhaftighet.Ingen årsdager mer,og jeg trodde virkelig det hadde og kunne og ville...
Det er bare et visst antall dager siden,det er ikke noe stort ved at det er akkurat 356 lange,urolige døgn siden sist.
Ville ikke husket det om han tenkte tilbake,og jeg vet det bare på grunn av alt som ble nedskrevet og som står i bokhyllen.
Kjære og älskling og pus og sanger på repeat.
Det er med tungt hjerte jeg begynner å slette bilder på netthinnen min.
Det er med blank harddisk jeg begynner å lagre igjen.

På søndag reiser jeg hjem,love for rutines og liten oppvask.
Den lille havfruen og jeg skal åke rett på trening,og forutenom det håper jeg alt er nogenlunde som jeg forlot det.

5b42o,btw.Stå på,stå på,stå på!Fordi pene mennesker lar seg ikke berøre!

Jeg er slettes ikke lei meg
LOVE IS GONNA SAVE US
.

Ingen kommentarer: