søndag 28. juni 2009

Erotic Electronic

Noize: Adam and the Ants-Friend or Foe

Hvorfor må universet sende meg dette akkurat nå.Umåtelig unødvendig og hysterisk irriterende.Jeg holder på å få hjerteinfarkt og magesår og zombie-fiseres sakte men sikkert tross min fantastiske livsstil og (inntil nå) positive tankegang...!Men nå eksploderer jeg herved,ut i atmosfæren-dras gjennom antimaterie og placebo-effekter og hormonelle svingninger...!Mest av alt det siste.

Slutt å kødd med meg!

Jeg er iallefall myk,og glatt.Men likevel...jeg klarer ikke å forstå det helt esensielle her-poenget liksom.Skal liksom prøve å få det meste ut av alt,men nå,AKKURAT nå,så blir jeg bare sint!
Alle snakker til meg på en gang og jeg MAKTER ikke å tune meg inn på alle jævla frekvensene til alle fucking sammen!
Jeg har mer,mer,mer enn nok med mitt eget lille univers her oppe,selfish as it may sound... Jeg orker ikke.
Og om det vitterlig ER slik,at jeg ikke er istand til å elske,så TAKKE FAEN FOR DET.

Saves me a whole lot of ARTSY TARTSY BULLSHIT.

Ingen kommentarer: