fredag 5. juni 2009

Delayed By My Shadow

Noize:
Faith & The Muse-
Patience Worth

Svært,svært skuffet over Dr.Phil idag...
Men har vært ute å plukket blomster!Nogenlunde fint vær og alt er over for i dag er det dagen etter og ingenting av det betyr noe lengre!Aiki fikk seg dessuten en solid tur nå,og lusker i trappa.

5b42o er i aksjon,i gang og jeg må rett og slett jobbe!Hjem om to dager forsovet,noe som kansje,eller kansje ikke,vil gjøre det lettere.Moe reiste hjem allerede igår...EMPTY SPACE.

Husarbeid som må gjøres,og jeg skal jeg skal jeg skal,men må bare roe ned tankene-før de fyker avgårde med meg og alle koffertene opp til trønderland med the sex,the drugs and the complications i Molko's ord.

Jeg forstår dessuten hvor lett det ville være å dytte det hele over kanten,med tanke på hvor sårbare de sikkert er.Men det skal jeg ikke.Det skal jeg ikke.Og jeg scorer karma-poeng som bare f!

Sakte men sikkert forstår jeg at det ofte,i det daglige,kan ende litt opp som alle de halvskrevne novellene mine.Null handling.
Kan ikke huske sist noe kom velskrevet ut...men med litt bearbeiding kan ordene,akkurat som kroppen,og sinnet...og forhåpentligvis hjertet;forbedres.
Jeg regnet det forresten som naturlig å senke smerten til et nivå hvor jeg ikke lengre kjente den eller megselv.Men jeg tok feil.
Nå er den bare slettet-eller iallefall i ferd med å bli det.
Forrige sommer var fantastisk,og denne blir selvfølgelig enda bedre!
Jeg lover.


Ingen kommentarer: