onsdag 17. juni 2009

Burn the Church You Pray In

Noize: Specimen-Lovers

Åh,kjære vene og mere til.Takket være hans spontane kaffe-kjøp ( igjen ) traff jeg gamle kjente og ble med på gammelt kjent,like i nærheten.Jeg savnet å le sånn-men nå gjør jeg det stadig vekk.
Fint,og KveldsmatClub 2ooo.

Fungerer fint uten dårlig samvittighet,klør på ryggen og bærer kattunger ut og inn av huset.Uten a.d ville jeg sikkert gått på veggen for lenge siden,sluppet kløen og vært ytterlig lidderlig 24-7.På fredag ble jeg kansje litt overasket,men idag når jeg lå i senga før middag med en solid blås i lungene og smilefjes i øynene så kunne jeg ikke la være å le.Samme hvor vondt jeg har i magen og samme hvor vondt det har gjort før...nå kan jeg bare le..Skåle med megselv i søvne,so to speak.

Kom meg avgårde i formiddag også,flinkis,atlast and atleast.
Tar med meg Lukas til byen imorgen,og sammen skal jeg og han og Moe leve lykkelig alle våre dager.

Good Wridance BTW
Burn
Burn
Burn
.

Ingen kommentarer: