mandag 14. september 2009

Little distortion on your freaquency

Noize: Sopor Aerternus-We have a dog to exercise

Fortvilelsen har rammet.Totalt og fullstendig.Fyllt til randen av påtvungne minner og manglende forståelse ovenfor den man var,den man er og den man vil være.De river og sliter i meg,og jeg er ingen av dem på en og samme tid.Patetisk-dramatisk.Veldig.Iallfall nå.Vil ta med meg Lukas og dra.Langt vekk.Låse oss inne i en kjeller fyllt med kvalitets-hermetikk som makrell i tomat (til ham) og ananas-skiver (til meg).En vannkran måtte vi også hatt,og noen ostepop til ham.


En familiær bekjennelse vil frelse oss alle,jeg er så overbevist.Og... jeg VIL IKKE.Vil ikke møte noen,vil ikke snakke med noen-AV DEM.Det telles ikke å bry seg om man bare gjør det to ganger i året.Ærlig talt.Datter 100 % og mor 21,5 %.Doesen't add up does it.

Hjem til Pjusk og mann idag.
Crosses.Burning.Niggers.

.
.

Ingen kommentarer: