tirsdag 11. november 2008

Change the costumes she shall wear

Noizez: Skinny Puppy-Dead Doll

Oi, oi, oi! Jeg sitter oppe og ser barne-tv sammen med K! Har sovet minimalt inatt, på sofaen-med vinduene åpne.... Fantastique! Ikveld reiser jeg hjem. Jeg har skapt nok uro, aha, my work is done, un-intentionally. K er syk så vi chiller med te og Disney-Playhouse. Forutenom at det klør overalt, og at armene mine svir [ ... ] er det veldig koselig. Klær i vaske-maskinen, og ny-vasket hår+at tanken på akkurat DET er veldig lite fristende, savnet eller nødvendig. Håper da bare inderlig at jeg får med meg Moe hjem i kveld, haha. En stund siden jeg har fulgt hjertet iallefall, men ok. Kansje det skal være november-forsettet mitt?

Herregud, er det mulig. Jeg hater den, og straks jeg får den tilbake skal jeg knuse den!

Ok-på tide å få på seg hår og sminke og klær, and fake it like I mean it. Synd å si at han ikke hadde noe å si, men slik er det nå bare engang-jeg har det med å legge litt for mye i det. Skjebnen sitter der og jeg kan kjenne han pønsker på noe. Stryker meg over håret til jeg sovner, og skriver ned planenene på rosa servietter. Gjemmer dem under puta mi, uansett hvor det er jeg befinner meg. Men jeg finner dem aldri-så jeg vet jo aldri hva jeg skal gjøre!

Dårlig jobba!

xx

Ingen kommentarer: