tirsdag 25. november 2008

Marble Love-Making



Noizez: Nirvana-Hairspray Queen

Ingen kan ha så mye kaos-kontroll som meg, ich weisse! De siste to ukene har vært skreddersydd for livet mitt; noe som tilsier at jeg har fallt så mye utenfor systemet at det å komme inn igjen vil bli lettere sagt enn gjort, INDEED.

Fester, koselige netter, varme hender og kalde dusjer. Takk, Skjebnen. Sorry alt maset. Du trengte jo bare litt tid : )

Moe sier jeg må bestemme meg. Men det er jo ikke noe å bestemme seg for jo!

Huff.
Jeg er syk, altså, sykere enn vanlig-og alt jeg vil er å bli frisk.
Så nå driver jeg å tar initiativ til å leve "normalt".
Vet ikke jeg altså... alt gikk ganske så bra, også BAM, sjanse-taking igjen.

Så det er slik det skal være å være ung, svartkledd og på kanten av loven i Trondheim?

Planene mine er nok for kjedelige svart på hvitt for det blotte øyet men jeg vil tørre påstå at jeg er langt mindre destruktiv og svært mye mer målrettet enn la oss si for et år siden.
Jeg må ikke være så streng.
Jeg har jo ikke stått stille.

I mellomtiden er det
svært
søtt
at
lyset
får
deg
til
å
SMILE





Ingen kommentarer: