torsdag 13. november 2008

Funny,sad and cruel

Noizez: Bloody,dead & Sexy- A Friend in Mescalin

I could sleep for a thousand years, virkelig. Har omtrent ikke gjort annet enn å sove siden jeg kom tilbake. Gruver meg til i morgen-har ikke lyst. Men okay, jeg skulle liksom ikke være redd lenger da. Plutselig ble jeg alene her også, de bare dro. Men ok. H kommer kansje ikveld, magen gjør vondt, everything is repeating, bam-bam-bam. Hjem imorgen, møte T og ut på livet. You're nothing till the weekend, right?

Hva er det å være redd for forresten? Det er bare en gammel vane-det at jeg tenker slik. Bullshit!
Jeg burde være glad.
Jeg er glad.
Glad
glad
glad
glad
glad
glad
!!!

Det er på en måte Helena's Distress; Jørgen halvnaken foran pc'n før jeg løp avgårde i de hullete strømpebuksene-gjennom byen, over broen, hjerteklapp når jeg banket på døren.
Vi kom dit vi trengte å komme.
Vi er ferdige nå.
S N D
<3

Nej, nå skal jeg faen meg reise meg og gjøre masse konstruktive ting før jeg reiser hjem og gjør masse destruktive ting som MEST sannsynlig og forhåpentligvis resulterer i noe stort og skinnende og nydelig og bra, innpakket i gavepapir fra Skjebnen.

På forhånd takk.
xx

Ingen kommentarer: