mandag 3. november 2008

If it can be broken,then it can be fixed


Noizes: Trentemöller-Give a litte

Det er ikke noe nytt å melde. Ute er det grått-slik som dagen før, og dagen før der. Jeg har tatt megselv i å dagdrømme mareritt de siste dagene. Kvalmen har heldigvis tatt overhånd og jeg har havnet på baderoms-gulvet før jeg har rukket å bli mer lei meg enn nødvendig. Utenom det har jeg det veldig fint hos Moe. Særlig konstruktive er vi ikke, men det er lenge siden vi fant ut at det ikke er nødvendig. Personlig synes jeg at vi lever mer enn nok i helgene, så når ukedagen kommer kan man liksågodt ligge i syke-sengen og vente på en ny lege med ett nytt råd eller diagnose eller tablett.


Etter tårer og hjerte og smerte og ett-eller-annet jeg så absoulutt og heldigvis ikke husker så ble det en fin Halloween. Jeg var iallefall det.
Dog, finere var jeg dagen etter; halleluja, endelig et party det gikk ann å overleve! It was good old fashion house, sexy, smooth and NICE!

Jeg ser da fordelene jeg også-men jeg tenker meg litt om!
Det er akkurat plass til meg i dobbelt-sengen, og jeg sover så godt :) Om du ikke regner med i natt da-ARGH-men ok. Jeg burde ikke klage. Jeg burde så absoulutt ikke klage.

T L W
S N D



Ingen kommentarer: