onsdag 26. november 2008

Importune Me No More

Noizez:Test Icicles-Sharks

Nå får jeg ikke sove, men det er greit. Jeg våknet med et smil, og jeg føler meg bedre ( bank i bordet ). Klokken er halv fem, ute er verden absurd stille. Dekket av hvitt krystal, og minner fra samme tid ifjor. Jeg lengtet slik... og ingen visste det.

Det var ganske bekymringsløst noen dager.. jeg burde visst det ikke ville vare. Skal jeg velge? Det er ve ikke opp til meg?

Jeg må uansett gjøre alvor av det jeg absoulutt burde fokusere på. Vi så hva som skjedde sist jeg mistet fokus! Typisk! Faen!
Miste kontroll meg-langt-opp-i-rompa.

Hjem til Moe imorgen. Jeg akter å rydde og vaske, og ikke tenke på det. Uoppnåelig. Vær så god.
Det som bekymrer meg mest er det samme gamle.
Men så ble jeg og Moe enige,tidlig på søndagsmorgenen, at vi ikke skulle ha dårlig samvitighet mer.

Men hør;
Give me a reason; to love you.

Ingen kommentarer: