mandag 1. desember 2008

Come back home

Noize: Adam Ant-Prince Charming

AMAGAWD!
Med ett er hele verden snudd på hodet! I all min elendige personlighet og samvittighet havnet jeg på dansegulvet og balanserte kjærlighets-nerven på platåskoene og bpm og glow-sticks. Trondheim @ night og elendige sjekke-replikker, skuffet foran mobilen, på knær med avklipte sugerør; men tilslutt ble det lørdag-i lotus-stilling i sofaen hele dagen inntil telefonen pep.

Zam,K og Moe og jeg dro hjem etter at husverten i Fjordgata kom inn døra med klager på høy, støgg techno-musikk som holdt hele huset våkent. Taxi, taxi og dusj, dusj.

Jeg visste ikke at jeg kunne føle det slik. Igjen, pluss enda litt til.

Kom akkurat ut av dusjen, og vasker klær.Det nye er at plutselig beveger jeg meg. Jeg står ikke stille og irriterer meg over alt jeg vil men ikke tørr eller klarer eller orker å prøve på! Takk Skjebnen for sparket i rompa! Ingenting virker særlig fjernt eller umulig, og søppel-tømmerne utenfor Shell-stasjonen fortjente så jævlig den langefingeren opp i trynet idag... !

B er så snill å lage favoritt-middag til meg idag, mens kattene ligger i sofaen, jeg er ny-dusjet, ny-forelsket og teen koker. Snart frisk, snart klar, skrible ned og fortsette.
Og idag er det første desember!

Har kjøpt pepper-kake hus, spist en mandarin og har tannverk.
Everything in it's place
We're safe
We're safe

xx

Ingen kommentarer: