søndag 14. desember 2008

I was never a part of it


Noizez: Mew-Snow Brigade

Ja,nei,okay,kansje. MEN;vet ikke,tror det,mest sannsynlig...IKKE!
Siden igår har jeg drukket en hel flaske appelsinsaft,ALENE,og funnet ut at jeg ikke kan tygge på den venstre siden av kjeften.

Kom hjem fra hovedstaden og fant dem...halvtomme i skuffen.
Faen. Shouldn't, but still.

Back to fucking-narcotic-one-dimensional-Trondheim
idag. Snart. Så fort jeg kommer meg ut av morgenkåpa, får håret på plass og pakket jule-kortene i veska med resultatet av den rennende nesa nedi.

I store sko gjennom kjøpesenteret, og jeg vet ikke om paranoiaen er det hele tiden,eller hele tiden+litt til.Jeg synes det er urettferdig, men presser overleppen ut og har rett-frem-blikket og Dawn of Ashes i ørene.Jeg er alt i alt alt for heldig,og jeg forstår ikke bedre enn å utnytte det.

Jeg tror ikke jeg ska gi ham noe julegave. Jeg synes ikke han har vært noe snill i år. Vet du...?Jeg håper han faller ned en trapp, og får kjenne hvor vondt det er..Ja,den fulle effekten får han nok ikke,for da må noen du er glad i dytte deg ned.
GOD JUL.

Ferdig med å klage nå.
Engelsk julestemning og robbing av pepperkake-hus.
Trondheim,besøk og sykehus.

See you on the other side,Elizabeth. You we're beatiful from both sides, even though he was blind in color-vision.

xx

Ingen kommentarer: