tirsdag 30. desember 2008

Pleasure to pain

Noizez: Gorillaz-Sunshine in a bag

Finne reise-dato, drikke teen sin, og oppdage at jeg selv satt med vemodig blikk ut gjennom kjøkken-ruten. Pelle er trygg på den hemmelige gjemme-plassen, og jeg sovnet i morgest en gang, med silke over og under.

Jeg får den engelske følelsen nå og da. Den er fin, og det gjør at det er ganske okay egentlig-selv om det sikkert ikke er det.
Dessuten kom jeg meg opp idag, gjorde alt jeg skulle gjøre og litt til. Lager middag nå, og jeg har nesten oppfyllt drømmen.

Fryser noe innihælvette, fyller på, fyller på. Feil middel. Eller riktig fra nå av. Noe jeg ikke vil imorgen, men likevel skal. River og sliter i meg. Men en av oss må jo være the bigger man. Jeg har nå iallefall tenkt å late som!
Tre uker før jeg lurte oss begge ved tog-sporet.
Tre år før jeg skjønte det.
Det ligger i den hysteriske latteren din, og i måten du ikke forstår at du lyver på.

Nok om det.
Fremdeles kaldt, pakke pikkpakket og komme seg avgårde.

Vet bare ikke helt hvor.

Ingen kommentarer: