lørdag 13. desember 2008

How to Bring Blush to the Snow

Noizez: Erotic Gasmask-Lullababy

It's
like
I re-discovered it.

Snakk om å åpne øynene etter tung, tung, tung søvn!
Trygg i armene hans, og en redsel jeg ikke behøvde å ha. Kalde hender i hans, og pusten hans bak øret mens jeg sov.

Jeg visste ikke at jeg kunne føle det slik. Igjen pluss enda mer.

Om dagene, etter sprøytene dro jeg inn til byen for å besøke M på jobb. Det var veldig fint å bare kunne plinge på for å høre om vi kunne treffes der og der,og så kunne vi det! Bestemte meg ikke før igår, du vet... Helt. Men det var under lysene, i de myke skrittene med det sjenerte smilet på at jeg kjente det. Helt sikkert.

Te, synge, te, synge, te, synge. Ikke angre egentlig, men bare si ifra. Jeg smiler ikke lenger når polaroidet ditt ruller over displayet. Det er ingen vits. Vi kan ikke være lykkelige samtidig.

Tror jeg begynner å få jule-stemningen nå. Den som ingen skjønner noe av når jeg prøver å forklare den.Den som er litt sånn engelsk. Kjoler innpakket i England dager før, og eclairs. Den kommer litt nå. Datamaskinen parkert ved bestemor's blomster og liljer. Jeg lytter intenst til min egen stemme og lurer på hva jeg skal gjøre med den. Idag blir jeg ikke med på butikken, jeg må tenke.

Han er den som tar meg med til tannlegen.
Smil.

SHIVER
Jeg tror jeg har beholdt kaos-kontrollen. Litt. Tross vondt i magen og tannverk.Jeg lytter, lytter og lytter-det er bare ikke nok. Jeg må åpne kjeften.

THROW-UP
Medisiner. Sykehus. Anti-Party. Sitte inne hele dagen, høre på goth-rock og vri invollene tilbake.

I'M
GONNA
DIE




Ingen kommentarer: