tirsdag 30. desember 2008

Body-tempel,music-mind

Noizez: Christian Death-I hate you

Oh,my
Nyttårsforsetter:

-Skaffe meg en ny plante, og ikke la noen rive den i filler og kaste den ut vinduet
-Skrive mer
-Gå barbent hele sommeren
-Gå til tannlege-timene mine
-Gå... sånn rent generelt
-Spise sunnere
-Være snill(ere)
-Kjøpe og blåse opp ballonger minst en gang i måneden
-Lære meg en eller annen britisk dialekt
-Gjøre skikkelig voksne ting
-Slutte å spille dum bare for å slippe at folk skal forvente noe av meg
-Synge
-Plukke blomster hver dag fra og med det øyeblikket de første hestehovene står i veikanten.

Oh. Ok. Da er det på plass. Avsted for å pakke ferdig og dusje og drikke te og bla bla bla.
Har ikke lyst.Har overhodet ikke lyst.Har fjoråret friskt i minne, og de rosa prikkene på veggen når jeg våknet uten ansiktet mitt på.

Tror jeg skal droppe hele verden og skrible noe på den jævla veggen.
Bare for å være rebelsk en siste gang.

WHORE.

Ingen kommentarer: