torsdag 16. april 2009

Freak,unique,musique,fantastique!

Noize: The Knife-We Share Our Mothers Health [ Ratata Mix ]

Hurtigt,og utløsende;hjemme fra påskeferie med franskbøkene under den ene armen og gitaren i den andre.Spiller igjen!Skriver igjen!Og det er sol ute,og...

Bussen hjem var lettvint,rett etter at jeg våknet.Spørsmålene hviler under fire av dem,sånn ca.Glemte planten hjemme på levanger,;da jeg dro i hast og i unødvendig men berettighet sinne.
Underneath it all,I did'nt mean it.
Hjem-hjem,hjemme alene med den siste resten av å ville sove.
Lycklig da Moe kom hjem og justerte det jeg hadde feil-justert samt Mercedes Lullaby mens fru Mor healet meg fra den andre siden.

Det er greit nå,tror jeg,siden jeg vet akkurat hvilken veg det er jeg skal gå hjem :)
Still on for friday,og gleder meg masse.

[ øynene hans er de samme ]

Og tenk,kom hjem,den andre gangen,uten sukker-arter i posen!

[ Fleichendreier Drug Twins ]

Ingen kommentarer: