torsdag 9. april 2009

The International Dateline


Noize: Placebo-InfraRed

Åh!Påske!Le fantastique!
Og etter a
lt jeg burde være opprørt og oppstemt og ikke minst nedstemt over,så er jeg ikke det!Jeg er ingenting,pluss litt glad.Det tok uansett litt tid,men over og under ser det okay ut...bakfra også.I think.
Viktigst av alt er følelsen av at det ikke er som sist og gangen før der...For det vil jeg ikke.

Utenom det feirer jeg fireårs-dag.Hva jeg feirer er jeg derimot litt usikker på.

Livet på landet nå,og Moe ankom igår!
Det gjorde Radio's kattunger og killingene i fjøset også.
I must say!

Problematikk:
Are you or are you not?

Tannverk,hestehov og sykkel.Passe mett,passe forvirret.Men ting har faktisk forandret seg nå.Det er ikke noe jeg bare skriver.
Rent og ryddig,men på alle andre måter enn før,siden jeg ikke er konstant forkjølet lengre.

Vi ler sammen,og gråter fra hverandre.
You know I know,and I'm still not sure.

Ut på påsketur nå,fritt for å oppbevare all kvikk-lunsjen i MIN sekk-.

Ingen kommentarer: