lørdag 11. april 2009

The Sound of the Flick in your Switch


































Noize: Falchenbach-The Arden Awaited Land

My oh my,nydelig vær ute,strukturerte tanker (!)og pick-up-humør.
Fanalginen tok the edge of tannpinen og dusjen venter.Moe er fremdeles syk,sykere enn meg så et par dager til her ute burde ikke skade...Det gjorde det forresten ikke når jeg plukket opp pennen igjen idag tidlig.Det blir bare noen små notater her og der,og jeg har ikke satt det inn i noe obskurt system enda...men det gjør jo ikke noe egentlig...Terapi er ikke systematisert i kategorier i alfabetisert rekkefølge-ikke for min del iallefall.Men jeg tørr liksom ikke glede meg til å komme hjem til byen heller.Ikke for å gjøre det jeg tror jeg vil iallefall,det går jo ikke,for da blir det jo feil igjen.
Kansje jeg ikke skal være så redd for å gjøre feil?!

Røykepaus[e]


Ingen kommentarer: