fredag 10. april 2009

Mechanical Masterpiece




Noizez: ohGr-Minus

Det er ikke måte på,synes nå jeg.Våknet av poter i trynet igjen,og det var veldig fint.Hormonene hennes løper vel løpsk nå tenker jeg,og nøstene piper nederst i skapet.
Sola er litt av og på,men jeg får tid til å tenke,og det er ikke verst bare det.
Figuring out at det ikke skal stå det samme skrevet på de hvite sidene i år...

Moe er som alle andre i huset blitt dårlig.Jeg var så heldig å bli infisert forrige uke,så jeg tror jeg overlever.Kansje.Og om ikke så telles det sikkert for noe når det gjelder mine hormoner også.Bouncing of the walls kjennes det ut som,dog,det hele er i kjent vår-stil...jeg har jo skjønt det nå da...;
Jeg får jo ingenting av det tilbake.

Det er nok liksågreit.

Blomsterpotta suste ganske så hardt inn i hodet hans vil jeg tro,jeg har aldri opplevd ham sånn,og jeg skjønner mer enn jeg har lyst til også.Jeg lot dem plukke opp bitene selv,og fikk et eller annet tegn som jeg,pussig nok,ikke husker hva var...jeg lo så mye at jeg glemte det,og det er jo liksom prikken over i'en,for jeg kunne jo heller ikke huske sist gang vi lo sammen!

Uvant å ikke være syntetisk energisk 24/7 lengre,men veldig,veldig avslappende,og befriende.Viste seg at jeg hadde,om ikke direkte energi,så iallefall litt pågangsmot!Så nå skal jeg lære meg fransk og sånn.

heLena doLL
Dj'ing for DarkCity 4.april var forresten
over all forventning vellykket!Next up,guest-dj
for Hellfire,Memento Mori 17.april og med
HyperCinetic natt til 1.mai.

Hvis jeg våkner igjen imorgen,var det nok en natt med fine drømmer og skeptiske smil.
-you make me like charity.

Ingen kommentarer: