torsdag 7. januar 2010

Bright Lights

Noize: Sheep On Drugs-TV USA

I don't belive in anything,so what do I need Jesus for?!

Jeg nekter å tro det,jeg kan ikke stole på megselv,jeg vet jeg ikke kan stole på megselv-MEN-jeg kjenner det når jeg kjenner etter med tykke små fingre som klemmer og klyper langs sidene mine,der det pleide å kry og kravle... det blir iallefall en dyr begravelse.
I deserve nothing less,BITCH.

Kulden dytter folk ut i pelskåper og høyhæler,dere ser ut som glansbilder med glitter på hele gjengen.Faen heller,jeg er blitt en heltinne i boblejakke,og pussig nok gir det meg sårt etterlengtet selvtillit... og varme.Den siste olje forberedes gradvis.Jeg er så sikker,jeg er så ute å kjøre...

Det får så være!Det har etter tilstandene vært en marvelous dag!Disse gamle damene sparker fra seg må jeg si.Jeg var død etterpå,sovnet nesten på gulvet mens de mellom stålet skravlet iherdig om mangelen på action.Fantastique!Elsker at det finnes sånne mennesker!Selv svarte jeg stille,kansje uhørlig-vet ikke om det kom ut av munnen min i det hele tatt; at man trenger ikke svette for å styrke sinnet.

Det var nok all in my head.



Ingen kommentarer: