søndag 3. januar 2010

A Part Of A Key

Noize: Kent-Hur Jag Fick Dig Att Älska Mig

Årets første innlegg:
Mitt eneste forsett var å ikke ha noen forsetter,og så langt har det fungert utmerket!Ingen forventninger,ingen skuffelser,ingenting!

Nyttårsaften var uventet bra,for ikke å si de to påfølgende dagene som jeg tilbringte med Den Ene.Så langt har 2010 vært svært tilfredsstillende-nå må man bare se langt langt vekk og bort fra fakta.
Jeg hadde helt glemt min standhaftighet når det gjaldt den ukonvensjonelle metoden vi tok i bruk.10 %.
Da synes jeg også å huske at jeg var smart nok til å ikke holde papiret for nært øynene,lese det med liten skrift.Det viser seg nemlig å være kvalmende lektyre av den sannferdige sorten.Men jeg,har med all min anti-etikette valgt å overse det,sammen med en hel masse andre feildiagnoser.

Tok sin tid.

Diabetes mellitus og alle dens venner.Stjel ordene ut av munnen min,du.Insomnia fra et astral-ståsted,hvis du får plass inne i sirkelen med meg.Jeg har skapt deg uten tanke på konsekvensene det ville medføre.Nå må jeg bare innse hvor uviktig det er.Vil hele min ultra-kompliserte plan uten rettningslinjer slå feil før den i det hele tatt er unnfanget,frembåret og født?Jeg ville slippe å tenke på det,men samtidig være så ute av det at jeg ikke orket knapt mer enn å sove.Nei.Nei.For dette er riktig,uansett.
Tidligere har styrken min strukket akkurat til,og det får duge,også i år,og året etter som muligens følger.Gjennomsnittlig levealder:45 år.

Så lite synd som det er på oss,og så jævlig langt herifra til England...Bak den lille døra di,og kansje lås og slå;sitter du,og jeg gleder meg til den dagen du skjønner at jeg ikke kommer til å komme.Tross 15 julekort,tross din fysiske bistand wich is no longer required.Alt blodet i verden kunne ikke gjøre oss i slekt igjen.
..
..

Ingen kommentarer: