lørdag 23. januar 2010

Sugar Rush

Noize: Bauhaus-Paranoia Paranoia

Å omgi seg med kjente omgivelser og trygghet skulle kunne være nok.Har så langt mistet styrken til å nedtegne alt som skjer,men tro meg,det er ikke mye.Løftet jeg gav om å ikke fokusere på det er sprukket og lekker nå salig og uegnet informasjon.Nederlag.

Jeg er ikke der jeg skulle vært ikveld,dog,med mitt nivå av manglende energi er det nok likegreit.Jeg trakk meg ut i tide,hoppet av i svingen og unngikk katastrofe.

Det er et svært konkret valg jeg står ovenfor.Det burde være så enkelt å påpeke alle feilene ved det jeg ser meg nødt til å velge...men,du vet.Blomsterpotta rett i skallen.Man kan ikke skjønne alt.

Sist helg var fantastique,har jeg nevnt det?Tilbringte den hos Vackra Vackra,som rett og slett lagde en drømmehelg for meg!Jeg har aldri blitt tatt hånd om på den måten,har aldri følt meg så trygg og elsket,og jeg håper håper hååper jeg får sjansen til å tilbakebetale den utrolige fine tanken,de utrolige fine dagene under hver vår dyne med hver vår sigg,skravle-knappene på,boller og brus i sus og dus og sånn.Takk!For at du finnes og for at du er du!
SS + MM

Jordgubben og jeg har også vært en del sammen i det siste.Det finnes som sagt ikke tvil i noesomhelst fiber eller aspekt i og av meg.
SND

Drikker,drikker,sover,sover,snart tar det slutt.Helt sant.
Gamlemann har sovnet i stolen,skjønner jeg godt,og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å vise hvor glad jeg er i ham.Starter med å rydde eller noe.Det er slik man viser omsorg i vår familie.Han _er_ iallefall familie,heldigvis.Uten ham hadde jeg vært foreldreløs.

.
.
.

Ingen kommentarer: