onsdag 13. januar 2010

Kiss and Swallow

Noize: Sheep On Drugs-Money Machine ( For A.K :))

Tretten dager etter kjenner jeg forskjellen.At det hele fikk en bivirkning likevel.Større,verre,og mer ødeleggende enn hva jeg kunne huske.

Det har satt seg i hodet,virkeligheten er på ingen måte virkelig og min nedsatte bevissthet har mer enn bare skylden for alt som inntreffer i mitt marionette-spill.Longterm-side-effects.Han tror kansje ikke på meg.Liksågreit,det er ingen fin ting å vite.

Jeg knuste telefonen min,hun knuste tilliten mellom oss.
[ Nothing's ever right ]

Dro ikke nedover idag,ingen del av my Body Company tillot det,på noen måte.Gå,puste,forstå hvor jeg var.Øynene lukket,mer enn noensinne,fornektelsen i halsen,skyldfølelsen i svelget.

Utakknemlig,jeg vet.Ydmykelsen.

Imorgen reiser jeg hjem,St Olavs venter høy og prektig.Søker tilflukt under venners vinger,og da lover jeg å være stille ved askebegeret,og snill for resten av livet.

Ute er det helt fantastisk-men jeg har lovet å ikke si noe om hanskene.Hemmelig!

Ingen kommentarer: