onsdag 27. januar 2010

Black Spot Vision


Noize: Das Ich-Das DunkleLand

Jeg savner deg allerede,og teller dager.
.

Når det ikke snør så regner det,når det ikke regner blåser det.
Holdt oppe av nonchalante samtaler som gjør at jeg smiler noenganger.I dag forsov jeg meg,men måtte orke likevel.Nå som jeg får lov vil jeg ikke.

Hvor blir jeg nummen først?
Når må vi ringe ambulansen?
Jeg kan ikke tro at jeg lot megselv glemme dagene i sengen hennes,full av forgiftning,uten mål og mening,skoleåret i Skandinavia.Alt var forgjeves.

Och nära gatan
Med din blödande hand.

Ingenting er svartmalt i det hele tatt.Snart er det helg,og jeg velger å returnere nå som alt er roligere.Verst av alt er at jeg slett ikke vil røre meg,alt er så sårt,jeg vil bare gro.
Samtale-styrket,utrolig hva det betyr.Blør og blør.

Fyller på for å kunne komme opp på den blå glassplaten.Til jeg skjelver av frykt jeg har skapt selv.Alt er min egen feil,og det må jeg aldri glemme.Sendte et signal,heiste noeslags flagg,men ingen svarte.Etter et døgn er fristen gått ut tror jeg,for dere begge.

Snart kan jeg telle,fra brystet og ned.
Snart må jeg selv ringe,og melde ifra.

.
.


Ingen kommentarer: