tirsdag 5. januar 2010

Revolt III


Noize: Leather Strip-The Pleasure Of Penetration

Oi!Ut av ingenting,maximum volume,og fyrverkeri på denne ukjente innsiden av megselv fant jeg en av dybdene uten fallgruve.Jeg nekter å tro at jeg idag ikke har gjort en innsats!Fantastique!

I lyset av min ene gode gjerning prøver jeg å få mest mulig varme i mitt Body Company før den umedisinerte sannhet setter inn.Dette er det avsnittet jeg unngår.Legger hodet i hendene,synker sammen,ser ned og vekk fra faktum og frykt.De river og sliter,begge to.En for den ene,en annen for en annen naturligvis.Det rekker bare ikke,det holder ikke,det nytter ikke.Men lyset kan brenne lenge enda.

Ingen julekort fra utlandet.Postvesenet er i streik og telefonene er ute av drift.Skjønner da det.Ta kontakt når du får det til.Jeg venter.Helt sikkert.

Snøen kom med vinden,la seg oppetter husveggene.Jeg la merke til det,og jeg så det-slik det ville bli sett.Akkurat som sangtekstene inne i munnen min-ville at hun skulle lytte og tolke ordene slik jeg hadde gjort.Oversatt for henne med den opprevne stemmen min.Hun skulle synes det var det vakreste hun noensinne hadde hørt..Slik ville gjennomsiktigheten hennes opphøre en gang for alle,og hun ville klare å spille piano plettfritt igjen.

I dette øyeblikk forbrenner det segselv fra innsiden og ut,og jeg trenger ikke bekymre meg,for det er masse å ta av.

Åh,hvordan kunne jeg glemme hvordan jeg skulle gjøre det!Sakte.Sikkert.For en stund.

J <3




Ingen kommentarer: