onsdag 30. desember 2009

We Get To Sleep Tonight


Noize: Cinema Strange - Agent-X-Ray

Det går mellom å sove og konsumere tid slik at den passerer raskere.Jeg har aldri villet lytte til intuisjonen som pleier å stemme,men innser at det kansje er avgjørende for slutten på 2009,for ikke å si begynnelsen på 2010.
Jeg vil knapt vise meg for deg,hvordan skal jeg kunne multiplisere ydmykelsen på display,ufrivillig,for å redde stumpene av det du engang skal ville utspille og oppleve til tross for din kjærlighet for meg?

Can't see the picture.

Leker med livet,bedøvd adrenalin-kick.Lagt dem begge vekk slik at jeg ikke vil orke likevel.Legger lista lavt for det nye året.
Men jeg vil.
Er jo det jeg har glemt vettu,i all min fornektelse.
Prøvd å overse ubehaget med høyere doser-direkte LURT av legene,rene justismordet!Vel,forbered dere på meg om ti år,ha blindehunden min klar og gi meg all ære for speilbildet som kostet meg livet!

Vi fyrer og fyrer med dosettene fulle,blodtrykket til værs,etter den siste høydaren er man lengre nede enn noensinne.Tanken på imorgen er usikker og utmattende.Er noe egentlig verdt akkurat det?Er det ikke bare en standard vi alle setter..for å være trygge?Du er uansett utrygg.Paranoid.Og ensom.

Men ikke alltid <3



Ingen kommentarer: