søndag 6. desember 2009

Music to fuck to

Noize: Cinema Strange-Speak Maruder!

Stille overalt og rundt.kaster bort sekunder og timer på ingenting.Dette skal forestille livet,og speilbildet i tusen knas skal forestille meg.Det velder opp under overflaten,og jeg ramser opp-dag ut og dag inn med lister og lapper og feilberegninger og selvbedrag.Jeg er mitt eget verste mareritt.

Jeg ser meg nødt til å stadig vekk fylle på,for å unngå ubehaget,nå,og i fremtiden.Å holde kjeft blir vanskeligere og verre-jeg vil rope og skrike og klage og ødelegge for megselv.
Desember-vær og kalde føtter.Selv-realisering når jeg finner tid.Å ta til takke med og være glad for hva jeg fremdeles har burde være prioritert på den gjeldende listen...jeg må bare smile og være glad og aldri avsløre hvem jeg egentlig er og hvordan jeg egentlig har det så er jeg safe for now,og bare ensom i tannlegelys.

Misfoster.

Ingen kommentarer: