tirsdag 29. desember 2009

Flesh and Rage


Noizez: Steinkind-Deutscland Brennt


Åh,så vakker har ikke trondheims-natten vært siden forrige jul og jula før der!Fremad og opp med jule-ånden vel impregnert og stadfestet nynnet jeg lydløst de nittifem minuttene fra mitt varme,trygge helvete til et langt mer kjølig et.Tårer i taxikøen,men til gjengjeld brann i hjertet da han ankom rommet,da han så meg,tvers igjennom.

Film på lerret var så mye mer enn hva jeg husket!Gleder meg til 2013,da blir det vel kino-tur igjen :)

Gjennomfrosset og lite overbevisende slo jeg alikevel gjennom og forbi argumentene (unnskyldningene).Safety is sexy,og hjelmfesten var en suksess!Og med gode venner,god musikk og isbitene hans i glasset mitt innså jeg på badet foran speilet hvor utrolig heldig jeg er.Det er gammelt nytt antar jeg,men i natt,på en måte,reddet det meg på tusen måter jeg ikke hadde tatt med i regnskapet.Takk.

Dagen derpå med en person som sier at jeg er alt og mere til.
Jeg er fylt til randen av følelser som jeg ikke kan sette ord på.Älskling.

Sonaten om det nye året må komme-akkurat når jeg har funnet ut at det kan være samma faen hva slags dato det er at jeg velger å innse hva som er best for meg,hva jeg må gjøre,hva det er jeg vil.Ingen latterlige,urealistiske,påtatte "løfter" i år.Ikke faen.Nederlaget vil knuse meg,og det har jeg på ingen måte tid til.

Avkledd forsto jeg at jeg ser lik ut i alle typer lys.
Min svart/hvitt-linse er tilgriset av kjemisk løgn.
Avslutt nå og kom helhjerta og tilstoppet ut av dette,Helena.
Memento Mori.

Ingen kommentarer: