lørdag 26. desember 2009

Born and Sold

Noize: Steinkind-Wut [Ccanays EvilTwin Remix]

Etter å ha sovet hele 1.juledag våknet jeg uthvilt og forvirret for en drøy time siden.Tankene mine går ut til de som ikke har noe eller noen nå i julen,jeg tenker på dere,og ønsker dere alt godt nå og i det nye året [ kärlek ] .

Ambisjonene mine brenner bakerst,innerst og utenfor strekene.Nattdyrene kravler under huden,knapt synlig for det utrente øyet hvor mye de alledere har fortært på innsiden-hvor lite det er å ta av.Men med restene kan man omskape,ombestemme,slutte å være så inderlig bitter for alt som egentlig er min feil,min fengselsstraff og hovne arr.
På natten innser jeg det hele ovenifra,og ser litt av det ganske så klart.Jeg vil så gjerne fortelle deg at dette egentlig ikke er meg,og at jeg lover,lover,lover å være snill fra nå av hvis du bare tar telefonen,gir meg blodet ditt,og deretter lar meg være!
Kansje er det langt ifra som jeg tror,kansje alle telefonene i England er ødelagte...ledninger i brann,gnister når man tar i røret.Da skjønner jeg.Da er det ikke det at du ikke er glad i meg.Det har det aldri vært,ikke sant?Typisk UK,så slapp av,jeg er fremdeles glad i deg også.Jeg tenker på deg når jeg går forbi hotellet du jobbet på.Jeg tenker at der hvor jeg etterlater mine avtrykk har du allerede vært,med sko med ullsokker nedi,med bristende hjerte kansje,om det er slik at du har et.

Julen blir en liten avgrunn jeg kryper nedi,også glemmer jeg liksom alt det fine jeg har!Det var ikke meningen,og jeg lover nesten å være ferdig nå.
.
.
.
.






Ingen kommentarer: