fredag 11. desember 2009

Right is wrong

Noize: Blastfist-Vapid Sky Movement

Midt i uka-party var ikke det dummeste vi har gjort.Litt dumt,men ikke så veldig.Det resulterte i gode minner,og på en måte en god dag derpå.

Nattdyrene er fremdeles våkne... Skribler ord på de få sidene som ikke er tilgriset av fantasier og løfter jeg har fornyet for siste gang.Poengløst.Evigvarende skuffelse.

Etter litt etterlengtet fred og ro i den andre sengen våknet jeg igjen av en ny drøm.Urovekkende hvordan alt kan stemme så bra (altså dårlig) med hva jeg nettop oppfattet i mitt private astral-univers.Pararelt,trivielt,men til punkt og prikke og eksakt som jeg forutså.Sjangler støl og stiv over gulvet,uvitende om at jeg mest sannsynlig fremdeles sover-med øynene åpne som om de var lukket.Kjennes ut som jeg kveles; konstant,stabilt.

Det er fremdeles skuffelsen på badet som plager meg mest.Latterlig,når det har seg slik at jeg aller helst burde bekymre meg for langt alvorligere ting og tilstander.Rett før jeg mister pusten gjør han det altså helt klinkende klart,at alt jeg har fornektet ved min egen personlighet,prøvd å skjule,forandre og skyve fra meg synes godt bak masken...så godt at han høylytt annonserer det fra øverst i trappen,og setter meg kraftig på plass,ti skritt tilbake,der jeg startet,og absoulutt hvor jeg hører hjemme.Akseptere det nå da kansje?Ta følgene av hvem jeg faktisk er,hva jeg er født som,og tydeligvis eksponerer mine nærmeste for mens jeg freidig og "lykkelig" og med det omvente ytterpunkt av ydmykhet unnskylder hva jeg er med "god gammeldags erfaring" og "sånn er livet".

Jeg har lurt megselv.
To valg-et enkelt og et vanskelig.
For meg;gi opp.
For alle andre:forandre meg.
Tenker mens sanden i timeglasset forsvinner til bunns og enda lengre ned.

Gleder meg på sett og vis til helgen iallefall,Bat-Rave to the Death med Hellfire,god musikk,gode venner og fantastiske opplevelser!
En hel ny kolleksjon av memory-polaroidz til samlingen bak netthinnen.

Roen legger seg tilsist i et hode som såvidt er skrudd fast.Det må bety at det stadig vekk er en forbindelse mellom sinn og kropp.

Da er det jo ikke for sent.
.
.

1 kommentar:

Marianne sa...

Ohoi for en fin blogg du har da!;) Blei du glad for kommentar?:)