søndag 4. januar 2009

All angels remember God's name

Noize: Binärpilot-Axxo

Oppe,mett,te i høyre hånd,fulle kofferter,tomme hoder og urolige brystkasser.Men jeg er på veg!

Jeg skal bare flytte litt på meg.Det er ikke noe galt.Jeg er sliten.Jeg har ting å gjøre,venner jeg skal treffe,blanke overflater jeg skal balansere meg bortover.

OVERREAKSJON
Men det gjorde så vondt så jeg sa det bare!

OVERBELASTNING
Vi vet ikke hvordan den andre fungerer.Og det er bare en av partene som i det hele tatt gidder å lese bruker-manualen.
Vi er roboter.

SPECIAL EFFECTS
Det var veldig fint,litt sånn utenomjordisk og jeg visste at det ikke var noen placebo-effekt eller annen ruset tilstand.

PETER MURPHY
Redd meg!

Det går över,det går över,det går aldrig över
"Går det ann å bare være venninde med henne?"
Vi ER fanget i en seksuell tilværelse,herregud,jeg trodde dette var 2009?
I saw her with her black tongue tied!
Tenker vi på noe annet?Tenker DE på noe annet?
"Bra spilt,värklegen..."
Jeg orker iallefall ikke å trille sykkelen min noe mer bortover det jævla fortauet ditt bare fordi du går SAKTE.

Jada,jada,jeg vet det er noe galt.Med meg,med dere,med alt!
I'M SO UGLY BUT THAT'S OKAY CAUSE' SO ARE YOU
Det gjør meg forunderlig lite,siden jeg sev ikke vet hva problemet mitt er.Ikke blir jeg tatt seriøst heller.Nytter ikke å komme på Midtbyen Legesenter og klage over smerter i sjelen.

HØR HER
I'll treat you like a victim,because you ARE ONE.

Ferdig.

Og kansje det gjør litt vondt,og kansje det er håpløst,og det er helt klart for meg hva du aldri har gjort og aldri kommer til å gjøre.Vi snakker ikke samme språk.
YOU'RE FUCKED UP,IT'S PERFECT
Men jeg tar det ikke tilbake,altså.Det var bare ikke fint så lenge det varte.Det eneste jeg husker er at det er vanskelig å ta ulovlige substanser fra en pulserende vaskemaskin.Og at det er skjelden man møter mennesker uten empati.
S.N.D.R.I.P 2006-2008.

Uff,det hørtes bittert ut.Typ;arsenikk.

Nå er det bare meg og datamaskinen min,samt ensomheten på veg til flyplassen any minute. Den andre uroen dreier seg rett og slett om sommer-uglene,og det er forsovet greit.

TRONDHEIM,I STILL LOVE YOU
Raske skritt
Nordre at night
Henge opp klokka
Sove-sofa
Blomster-plukking
Den siste hjerte-banken




Ingen kommentarer: