torsdag 8. januar 2009

Play Dead

Noizez: Cocteau Twins-Blind,dumb,deaf

Det er annerledes når jeg våkner,og forunderlig når jeg faktisk har sovnet.Kansje sover jeg hele natten også,uten å stå opp en eneste gang.Det er ikke sikkert,men det er fint når jeg gjør det.Våkner,og den er nesten tom.Speilet,og den er nesten tom.

F har invitert meg med på konsert ikveld,men aner ikke om jeg orker.Etter duringen på sykehuset de siste dagene vil jeg helst bare ligge under dyna i de fine rosa buksene mine.Drømme om ting jeg burde la være å ha i hodet-eller hjertet,mest av alt.Lurer på om du merker det også,eller om du er for borte i ditt eget lille univers.
Jeg er ingen moralen's vokter,så jeg skal la det ligge.
Ligge,opp på alle fire,bakfra,forfra,you name it.

Any minute now,så sovner jeg på tastene.Jeg la meg jo tidlig til og med!Det kan ha noe å gjøre med anti-følelsene,ikke vet jeg.Som vanlig.Bestemte meg nå uansett for å la være med det der,stampet hardt med skoene,sånn som jeg gjorde over broen den gangen jeg ikke kunne konsentrere meg og vi kranglet foran besøket og jeg nektet å gå før jeg hadde fått en unnskyldning og samme kveld var det fest så jeg glemte iallefall alt.Nesten.Skoene ja,hardt bortover grunnen jeg bestemte meg på for en stund siden.Visste ikke om det kjentes trist eller bra eller rart ut.Den tomme magen,og de store kalde ørene.Småløp ned trappene,med det bestemte utrykket i ansiktet,selv om det var veldig lite som var bestemt der og da.Gikk rett inn på banen,som om den kom idet jeg pustet ut.

Klisjé lé fATALé!



Ingen kommentarer: