onsdag 14. januar 2009

Cherry Blossom Boy

Noizez: Test Icicles-What's Your Damage?

Hva jeg gjør på kveldstid er min egen sak.

Helt sinnsykt i dag.Smiler når jeg tenker på det.Og ler når jeg husker hva jeg sa.Gleder meg til fredag nå,masse masse mycket.

Så blir det sykehus frem til helgen+over helgen med utsatt operasjon.Føler meg bedre enn på de sene høstkveldene på den kalde sofaen.Jeg kunne jo ligget inntil ham.
Men jeg ville ikke.
Jeg kunne jo ha fortsatt å angret meg.
Men det orker jeg ikke.

Pratet med den lille havfruen idag,og kansje,kansje,kansje blir det dj-jobb på meg back in tha big T etterhvert som Robotnik bygges opp og (forhåpentligvis) slår ann.

But,work calls,og når jeg ser det for meg,allerede første gangen jeg gikk forbi...
Åh.

Det var SÅNN det var!
R.I.P 2006
L.U.V The Re-run+everything it missed.

Ingen kommentarer: