tirsdag 6. januar 2009

Love me then Leave me

Noize: Bauhaus-Nerves

Det er KALDT ute!Heldigvis frøs ikke ørene mine til is idag,men barbert skalle er definitivt mer behagelig her inne enn der ute med Aiki i en hånd og sigg i den andre.

Tvang megselv til å sove,lukket øynene hardt sammen og tenkte tusen milioner tanker før jeg i fem-tiden gled inn i en halvbra rapid-eye-movement-ish tilstand.Sto opp og smurte matpakke til minsta,kokte te og så nyhetene to ganger mens jeg spiste frokost.

Og i natt,mens hun sov og jeg lå lys våken,så tenkte jeg tanken so måtte komme mens jeg lå å stirret på den dumme panda-bamsen...
Hodet mitt,hodet mitt og ikke minst;hjertet mitt.
Fixe,fix idag,så på besøk.
Er varm innenfor genseren,og er trøtt,stadig vekk.
Men små husmødre sover ikke midt på dagen!Ikke jeg iallefall.Tror jeg må lære meg å kjede meg.Amphetamine logic...

Jeg har så mange planer.
Skal gå å sette dem til livs!

I mellomtiden,om du kunne være så grei... hold deg unna hodet mitt?Det er ikke plass til deg!
Mvh Helena

Ingen kommentarer: