onsdag 7. januar 2009

Change Your Taste In Men

Noizez: Zeromancer-Something for the Pain

Jesus.Det var en lang tur,både frem og tilbake og verst sammenlagt.Mulig at kortene ligger riktig,men jeg er redd for at det er snakk om en annen.Tydeligvis.

Lille Helena.

Sov altfor lenge idag,dermed drømte jeg også for mye.Drømte om det jeg pleide å drømme om,som i praksis ikke ble noen stor suksess.Ikke engang når vi er i hvert vårt rom i samme blokk.I can feel it miles away,upon your tongue and underneath your skin sa jeg,men du svarte ikke,og det har du faktisk ingen grunn til heller.Trodde liksom du skulle være up,up and away jeg nå,siden jeg var det også,men akk,nei.Du sitter der,han sitter der,blomsterpotten med planten intakt,og JEG...jeg sitter på t-banen og spiller luft-synth.

Tror jeg er sliten nå,altfor mye i magen igjen.Mest døde sommerfugler,jeg får alltid mageknipe av det.Skjønner ikke hvor det var jeg lukket øynene.Trodde jeg hadde oversikten!
Men som friggin'fucking vanlig: NEIN.

Pelle
I
miss
you.

1 kommentar:

Anonym sa...

chaaaange your styyyyle agaaa-haaain! ^^