lørdag 3. januar 2009

Funk the stars,we can crash at Mars

Noize: Placebo-Heamoglobin

Meter med snø.Lå i sengen og oppdaget at det bare var én dag til jeg skulle reise.Har ikke pakket squat enda... Men gleder meg.Tror jeg iallefall.

Mens jeg lå der tenkte jeg feil.Feil veg,feil side opp,feil,feil,feil.Radio kom med sokken sin,men jeg kan ikke si det hjalp.Jeg kan godt la være å være paranoid.
Ja,det kan jeg godt.

Det hjelper ikke med myke lepper når alt man klarer å si med dem er BULLSHIT.

Nøkkelen til et bra 2oo9 er tatt i bruk.Har spist frokost,drukket te,kledd på meg,pusset tennene.
Ofte gjør det vondt;bare fordi.Men enten går det over og it was'nt meant to be,eller så går det ikke over og jeg starter på null.For sånn er det bare!Svart og hvitt?Enten eller?

Heamoglobin is the key to a healthy heartbeat.



Ingen kommentarer: