onsdag 14. januar 2009

Her Skin is Like Velvet


Noizez: Bauhaus-Terror Couple Kill Colonel

Dummet meg ut ved å smile uten å vite kilden-konsentrerte meg om å ikke falle øverst i rulle-trappen.Hun smilte like bredt på veg til toalettene,og jeg lo.Gikk tilbake etterpå og virret rundt i de fine tingene helt til jeg ble dratt bort for å spørre.Det kiler i magen.Ikke like ille som når jeg sto der,dog.Rosenrød og stammende med telefonen i hånda og mamma ved siden av.Men når hjertet nesten ikke klarte mer så så jeg det på ham.Hele ham.

Glemte gårsdagen litt,og det gjorde godt.Frem og tilbake med pose-håndtak surret rundt fingrene.Hoppet opp og ned hele vegen ned til banen.Samme følelsen+litt til som i morgest da jeg og Aiki gikk langs den kalde fortaus-kanten med frossent solskinn på kinnene.

Dessuten er det tusen ganger finere på svensk<3>

Ingen kommentarer: