mandag 26. januar 2009

Ooze out and away,Onehow


Noizez: Cocteau Twins & Dead Can Dance-Alice (S.B-soundtrack)

Åh,Jesus og lignende!
Jeg er ikke blind eller stum eller døv lenger,easy as that.Fant det ut mens jeg lå på baderoms-gulvet og prøvde å sove-jeg trenger jo egentlig ikke da.Er jo ingen due heller.
noe sier meg at det kan komme til å gå temmelig bra om jeg gjør det alene.Kansje er det til og med det jeg VIL.

Det gjør vondt øverst i halsen.Det er ikke noe der,men det kjennes sånn ut.Og i øret og i tennene,i det dypeste,helt inn til nervene av alt jeg er...når jeg hører stemmen din.

Å bli syk av det,å nyte noe som gjør så vondt er på godt og vondt det eneste ene jeg krever av deg.At du skal gi meg det.Jeg er ingen enestående person med noesomhelst å gi deg,utenom det du har fått,og utenomom det du kastet i bakken og knuste.
Jeg kommer på fra tid til annen at jeg burde hate deg...men jeg glemmer det-og da kan det ikke bety noe mer enn hva det er med oss to;...Deleted Memories,og annen super-dramatisk effekt under det du kaller "ok".Snart har det gått tusen år,og du har ikke fått gjort noe.Akkurat som meg.

Reiser for å besøke den eneste mannen i mitt liv imorgen,Trondheim!



Ingen kommentarer: