fredag 23. januar 2009

Until She Comes (Again)

Noizez: Bauhaus-All We Ever Wanted Was Everything

Nei,ærlig talt.
Fremdeles kvalm etter i går,men gikk forunderlig bra.Sliten,så sovna igjen.Må se til å få fjernet blomsterpotta fra hodet mitt og skru på lyset der ute i horisonten slik at jeg kan våkne fra den mentale dvalen min og alt det der.Klør!

Det er forresten sikkert slik det skal være.Hjerteklapp går aldri helt over.Ikke ønsket om kontroll heller.Men jeg har funnet en løsning,som helt sikkert ikke vil berge meg i lengden,men som får duge for nå.Tre ganger med i dag,på en uke,pluss imorgen.Men verdt det.Skylder dem det.Vurderer the big T off and on.Er så sliten,og ting begynner å gå glatt her nå.Drar jeg oppover klarer jeg sikkert å miste megselv i bakken og knuse det lille som er igjen i tusen knas...uten super-lim tilgjengelig!Og da må jeg bruke your liquid love,og selv om jeg vil,så vil jeg ikke.You see?
S.N.D og alt det der.Jeg har latt det ligge,jeg,og det skal jeg fortsette med,siden du ikke er verdt det.

Har dessuten,iallefall foreløbig,sett meg meget lei på hele den over-fokuserte biten.Kjenner ingenting av det lenger.Sikkert bra også.Lettere.På begge måtene!Når jeg satt der på tirsdag var det ikke DET jeg tenkte på.Ikke i det HELE tatt!
Fordi det er bare riktig,på begge måtene.Feel/not feel.Real/not real.
Gleder meg sånn til søndag!
Fordel dog,om noen av dem kunne byttet navn.Iallefall for-bokstav.

Or the bossom
Or the breast
Or the forhead
Or the fist

Men jeg er en del av det.I forigårs,i går og idag og imorgen!

Syke barn her idag,håper kvalmen gir seg litt slik at jeg kan leke mamma.Min mamma klarer ikke å late som engang.Ikke vet jeg...Skal ikke klage.Alltids noen som har det verre,og kan hende,kansje,kan jeg gjøre dagen bedre for en annen.
Syntes å huske,der nederst i trappa,at jeg skulle slutte å være så jævlig-goody-fucking-twoshoes.
Åja,derfor du..vi...ikke...ok.

SKJØNNER.

Det ER ikke meningen,men jeg får jo ikke sove,og da ligger jeg å tenker.Og da er det disse fem-seks tingene som virrer rundt mellom te-koppene mine i sengen hennes.Mener det ikke vondt,men hvor skal jeg liksom kaste astral-søppelet mitt da?For det er jo det det er.Det ville enhver person som kjente til situasjonen si.Men det er jo ingen som VET det fordi det er jo komplett umulig å forklare dette for noen i hele universet uten at de sovner,eller legger meg inn eller..ja.Man skal jo liksom ikke gå under grunnet sin egen fornuft!
Skulle liksom være smart jeg nå da,nytt år og alt-men den gang ei...og det visste jeg egentlig før ordene lå i luften og centimeterne mellom oss.Alt dette krimskramset tilsier jo bare det vi vet fra før-det handler jo ikke om deg eller blomsterpotta eller veranda-dans eller snø-engler eller noesomhelst.Det handler jo om at jeg ikke klarer å finne noe gyldig argument eller grunn til å fortsette med tullet mitt.Det er jo bare en gammel vane,jo.

Jaja.Været er ikke så ille ute idag,iallefall ikke for meg som teller ned til våren.Ut til den nye atmosfæren,med heis-musikken.
Holde ut.

Ticket for a doll
Crossing over gently
Fragile,scared and small
In every way ahead
Blushing,headhunt,dead
Her limbs fall of in pieces
Bullet trough her head
Bullet trough a doll.







Ingen kommentarer: