torsdag 15. januar 2009

More than I should

Noize: Pixies-Where is my Mind?

Vanskelig å tro at det er du som har skrevet den sangen.Det er jo slik jeg føler det.Men det er greit.Idag var jeg sammen med M før jeg skulle møte den andre M for å spise.Kos begge deler.Kjentes ikke ut som det pleide med posene gjemt i lommeboka,men det er også greit.Helt greit faktisk.Selvfølgelig måtte jeg innom idag også,bare for å se... Gikk så på trynet med den kalde nesa først!LL dro meg med etter den skittne hånda mi,og sa at jeg måtte slutte å være så feig.Gikk,gikk,og gikk meg rett på ham og stutret ett svakt "hallo" for å veie opp for hans "hej!".

Rød,rød,rød.

Det er så underlig,jo!Skjønner ikke,vet ikke,men VIL.
Sutrete blir jeg og,og det liker jeg ikke.Men om jeg jobber litt for det,så er potteplanten min snart trygg og in-one-piece på et kjøkkenbord i en hybel et sted hvor jeg er glad og varm og lys og snill.Med toner på undersiden kan han sikkert komme på besøk,for det har jeg tid til.Jeg kan sjonglere med tusen ting om jeg vil,så sant jeg fokuserer med riktig brille-styrke eller fine nok linser.Er ikke som om jeg noensinne vil få det himmelblå blikket hans...blir så lei meg når jeg vet hva han kaster det bort på.Men får høre at alt er bra,på ett annet display,dog,men..alt er greit for meg.På svensk!:P

And it's all in my mind,I'm sure.Speilbildet er feil,ordene er feil,måten å tenke på ikke minst.Men hva skal jeg gjøre da?Det faller meg jo så naturlig!
Uansett føltes det gått å komme til nr 2 på lista idag.Kjennes ut som jeg burde ha mitt eget tv-show.
"Helena makes it right"
Derfor må dette være bra.Uansett hva det forvirrede hodet mitt tenker.Dessuten var det så fint idag.Kaldt og frossent med solskinn på toppen.Myste meg inn i byen,selv om jeg hadde solbrillene i veska.Not the time,and no need.

"Hej"


Ingen kommentarer: