torsdag 22. januar 2009

A Long Night


Noizez: Cinema Strange-Sadist Sageterius

Natten ble lang,altfor lang nesten,etter å ha sovet hele ettermiddagen i går,+ for mye av det ..ikke for gode engang og noe jeg ikke skulle sagt ifølge boka.Men jeg gjorde det likevel.Ikke for å være rebelsk eller noe,men fordi jeg hadde lyst.Fordi jeg simpelthen følte det slik at jeg måtte si det.

Midt i de mørke timene sa han det,og søvnen virket om mulig enda fjernere å nå.
På den bra måten!

Var så sliten igår,etter å ha vært i den andre atmosfæren og alt det...Kunne bestillt hva jeg ville,men holdt hardt om vannglasset mitt,lo på de riktige stedene og var passe høflig og passe frekk.
Urk.
Buisniss.
And here we go again,litt senere idag.Gleder meg mest til helga,for en gangs skyld.

Bare fordi hun tror det hun tror,så trøster hun meg ikke for det hun burde vite.Legger seg uten ett ord,og jeg tenker at da kan det umulig spille noen rolle.

Jeg er ganske fornøyd uansett,og håper han vil like den.

Ingen kommentarer: