fredag 2. januar 2009

Feet like Fins


Noizez: Sopor Aeternus-In Der Palästra
[ så passende...!Så altfor passende! ]

Profesional Fuckup, and happy new year!
Etter en lang reise,fin fest,misforståelser og avtagbart-hår+nye kjoler OG en reise til så er jeg endelig hjemme.

Hjemme?

Det nye begynner ikke før imorgen,slik er det blitt.Og det er okay,tro du meg!

Ute har det snødd.Over og under og forbi;
"He likes all kind's of women,and I,I only hate men."

Pelle er fremdeles ikke kommet hjem.Jeg savner ham,og jeg tenker på ham,og jeg håper;inderlig at han har det bra.
Sovnet i fosterstilling etter å ha sittet sammen med Proffen ved vinduet og speidet etter den grå skikkelsen.
Kom hjem,Pelle!

Men javel, jeg er klar, og 2oo9 skal bli det beste året i mitt liv!
Til helvete med alle de andre forsettene,og en stor takk til Falk.
Jeg skjønner det til og med.
Og til the boy with the x-ray-eyes;
VI LIKER DEG IKKE LENGER!

All the best for me and my friends.

Ingen kommentarer: