lørdag 24. januar 2009

The feeling of an empty room

Noize: Placebo-Slackerbitch

Jeg fryser ihjel!Klokka er 7 på morra'n,jeg er nesten klar,jeg er nesten ikke megselv lenger;jeg har solgt sjelen min!

Søvnløs natt med tuslende ben.Kom opp når det var mørkt,me var trøtt så det var greit.Må vel se det positive i hele hjerte-klapp-saken,og fryde meg over at det ikke bare er ovenfor en av de små få det kjennes slik ut!g jeg synes,at om det ikke kjennes slik ut for BARE en,så TELLES det ikke!

Svir på armen,og på låret.På motsatt side.Det må gå bra,for jeg trenger enda en dusj.Og jeg trenger Trondheim,og jeg trenger alt som ikke føles slik ut som det til tider gjør nå.
Nok om det.I morgen er det jo søndag,og om det blir bare halvparten så fint som sist så er det mer enn greit+litt til.Håper det får frem smilet hans.

Skikkelig fint.



kanskje vi kan være hippier imorgen?
24.01.2009
21:01:45
doLL | Fever Ray
Kimmy
sure!
24.01.2009
21:02:05
doLL | Fever Ray
Kimmy
når,hvor?har penger så vi kan sikkert være dophuer også


Dusj nå,and happy-face on!
Jeg mener,alvorlig talt,hvor lenge skal dette fortsette?Hodet mitt eksploderer snart!Fokus var aldri min greie,men...
Prøv?

Ingen kommentarer: