fredag 9. januar 2009

Visions in my Eyes

Noizez: The Streets-When you Wasn't Famous

Jeg er så glad for at det er nå og ikke ifjor på samme tid.Tross alt var 2008 det beste året i mitt liv...og det sier sitt.

Kjenner det mest når jeg har sovet en hel natt men likevell legger meg ned midt på dagen fordi jeg ikke klarer å stå på bena.Seks dager til.Liksom..."Jag har lärt mig at saknaden är värst når man har sovit som ett barn,gennom en iskald vinter"....Og det var den igår,med de latterlige ordene under oppdagelse på oppdagelse.Så det,kjente det i hjertet (som jeg har hatt veldig vondt i det siste...)med en gang,og ringte.

JEG ER KLAR FOR VÅR
KJØRE RUNDT I BILEN HENNES OG SYNGE TIL
SURFEROSA
SENE KVELDER OG DE SAMME MIDDAGENE
JEG VIL
JEG VIL
JEG VIL
OG SÅ MYE AV DET I KROPPEN AT JEG KUNNE LØPE OPP OG NED GATA MED HJERTESLAGENE DINE

Ingen kommentarer: